Czas start.

Bardzo mi miło, że ktoś postanowił zostać czytelnikiem mojego bloga. Dzisiaj oficjalnie rozpoczynam prowadzenie mojego dziennika walki samej ze sobą.

Jak chyba każda kobieta każdego dnia chciałabym wyglądać nieziemsko. Jednak w dzisiejszym świecie nie jest to takie proste. Życie w pośpiechu, czasami w wielkim mieście, w mojej opinii, nie ułatwia dbania o siebie. Nie uprawiamy sportów, jemy mnóstwo fast-foodów. Po prostu bez przerwy za czymś biegamy nie mając nawet odrobiny czasu dla siebie.

Myślę, że będzie tutaj znaleźć można moje sposoby zwalczania tegoż. Będą porady dotyczące naturalnej pielęgnacji ciała jak i włosów, proste (i zdrowe) przepisy kulinarne (takie na moją miarę), parę sposobów na zwiedzanie świata jak i (może) stroje dnia. Wszystko pokazane raczej w wersji nie obciążającej portfela.

Jak wiadomo, w sieci można znaleźć mnóstwo porad prawie na każdy temat. Przecież „wujek gugyl” zna odpowiedź na każde pytanie. Jednak czasem trudno wierzyć w ich skuteczność (np. z powodu absurdalności). Myślę jednak, że problem ten dotyczy głównie anonimowych komentarzy na wszelakich forach. Blog ma to do siebie, że całość w jakiś sposób uwiarygadnia go.

Nigdy wcześniej nie pisałam bloga – jestem początkującą blogerką, przez co mam nadzieję, czytelniku – będziesz wyrozumiały.

Otagowane , , , ,

One thought on “Czas start.

  1. wykowna pisze:

    Witaj!!!!

    Powodzenia i duzo czytelnikow Ci zycze :*

Skomentuj

