Pielęgnacja rąk i stóp.

Dłonie są niejako wizytówką człowieka. Poznając kogoś nowego w szkole, na uczelni czy w pracy zwykle podajemy mu (bądź jej) rękę przedstawiając się. Z moimi dłońmi mam niestety dość dużo problemów. Przede wszystkim są duże (a tego chyba nie zmienię…) i mają tendencję do bycia suchymi. Towarzyszy im też nadmierna potliwość (a wszystkie produkty zwalczające ten problem mają ziałanie wysuszające). Jest to trochę błędne koło, więc próbuję co jakiś czas niwelować jeden z  nich. Obecnie zajmuję się suchością. Jako zwolenniczka polskich firm próbuję zwalczać ten defekt produktami Ziaji.

Jakiś czas temu wpadł mi w moje suche dłonie krem do rąk masło kakaowe poprawiający koloryt skóry z Ziaji.

Zapach według mnie jest cudowny. Lubię takie „jadalne” zapachy na dłoniach. Co jakiś czas mogę wtedy podnosić rękę pod nos i inhalować się nim. Konsystencja tego kremu jest prawie idealna – nie za rzadka, nie za gęsta. Dzięki temu dobrze się wchłania i po paru chwilach możemy wrócić do czynności wykonywanych przed chwilą. Nie widzę zmiany kolorytu mojej skóry.
Jednak dla moich, niestety wysuszonych rąk, ten krem ma zbyt słabe działanie. Zewnętrzne części dłoni są takie aksamitne w dotyku przez parę godzin, ale ich wnętrze dalej jest szorstkie – takie jak przed użyciem.

Z tego powodu czasami muszę użyć mocniejszego kremu – głęboko odżywczy  krem do rąk i stóp również  z Ziaji.

Ten krem w dotyku jest niesamowicie tłusty i gęsty. Jego zapach raczej mnie odstrasza, pachnie tak chemicznie. Zwykle nakładam niewielką jego ilość na stopy i dłonie bezpośrednie przed snem. Czasem budzę się rano i dalej mam tłuste ręce. Następnego dnia można wyczuć delikatną poprawę w dotyku skóry.

Po nałożeniu kremu na stopy uważajmy z chodzeniem np. po dzwoniący telefon na drugą stronę pokoju  – u mnie skutkowało to niejednokrotnie już paroma siniakami.

Wydaje mi się, że chociaż w swoim życiu zużyłam mnóstwo kremów do rąk to dalej nie znalazłam tego najwłaściwszego. Muszę szukać dalej. Może spróbuję jakiegoś całkowicie naturalnego.

Otagowane ,

Skomentuj

